Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

14 Δεκεμβρουαρίου

- Θα ήθελα ένα δικηγόρο, παρακαλώ.
- Δε νομίζετε ότι είναι εξαιρετικά στενόμυαλο εκ' μέρους σας να ζητάτε ένα δικηγόρο μέσα σε ένα ζαχαροπλαστείο?
- Η αλήθεια είναι...ξέρετε...ότι δεν ξέρω που να ψάξω. Δέν έχω ακούσει ποτέ για δικηγοροπωλείο και περνώντας τον δρόμο, άκουσα ένα κύριο που έβγαινε από το κατάστημα σας να λέει σε μία κυρία που περπατούσε δίπλα του ότι έχετε εξαίσιους εργολάβους και γι'αυτό είπα να δοκιμάσω την τύχη μου.
- Εργολάβους σε εισαγωγικά, κύριε. "Εργολάβους".
- Συγχωρήστε την άγνοια μου. Επιτρέψτε μου να επαναδιατυπώσω : Θα ήθελα ένα "δικηγόρο", παρακαλώ.
- Μου τελείωσαν. Έχω όμως  εξαιρετικούς "ψυχίατρους".
- Με γέμιση φράουλας και πασπαλισμένους με ζάχαρη άχνη?
- Όχι, με πολλά κόμπλεξ και υπερβολικά αδιάκριτους. Αστειεύομαι. Φυσικά και έχω με γέμιση φράουλας και ζάχαρη άχνη, πόσους να σας βάλω?
- Με πόσους χορταίνει μία οικογένεια με τέσσερα παιδιά?
- Να υπολογίζω και τους παππούδες?
- Όχι, μόνο τους φίλους τους.
- Των παιδιών?
- Όχι, των παππούδων.
- Θα έλεγα ότι με σαράντα κομμάτια, θα έχετε ένα υπέροχο απόγευμα.
- Δεν τους θέλω για απόγευμα, για γεύμα τους θέλω.
- Μα η ώρα είναι τέσσερις και μισή!
- Λογαριασμό θα σας δώσω?
- Όχι εσείς. Εγώ. Σαράντα "ψυχίατροι" μας κάνουν δεκαπέντε ευρώ.
- Ορίστε και ελπίζω την επόμενη φορά να μην τσιγκουνευτείτε τους δικηγόρους.
- Γιατί? Σκοπεύετε να μου κάνετε μήνυση?
- Α! ναι, συγγνώμη : Να μήν τσιγκουνευτείτε τους "δικηγόρους".
- Ααα, φυσικά.Να είστε καλά κύριε μου. Καλό μεσημέρι.
- Στις τέσσερις και μισή?
- Η δικιά μου μέρα ξεκινάει στις πέντε το πρωί, οπότε τώρα βρίσκεται στη μέση της.
- Κατάλαβα. Αντίο σας.
- Αντίο.

7 σχόλια:

  1. Πραγματικά δεν βρίσκω λόγια...Χαιρομαι πολύ που έπεσα πάνω σας...Θα ηταν μεγάλη μου χαρα να δημοσιευσω κατι δικό σας στα "Κορινθοσκαλίσματα"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ χαίρομαι περισσότερο για τα καλά σου λόγια, ειδικά έχοντας διαβάσει κάποια από τα ποιήματα σου.
    Όσο για τη δημοσίευση...διάλεξε και πάρε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τώρα θα ερυθριάσω και δε μου πάει,ούσα μονίμως στο εκρού του νεκρού!
    Μερσώ εκ βάθους καρδίας για την παραχώρηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πριν σας εκθέσω δημοσίως,έχετε κάποια προτίμηση;
    Δηλαδή πραγματικό όνομα με ιδιότητα,ψευδώνυμο με ιδιότητα ή ξερό το υπάρχον παρανόμι;Σέβομαι απόλυτα την επιλογή των γονιών των ''παιδιών'' πριν τις αναρτήσεις των.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θέλω να με εκθέσεις με όνομα και ιδιότητα, της δικιάς σου επιλογής.
    π.χ.:
    -Γάτος χωρίς ουρά, αλλά όχι κολοβός
    -Χρήστος, το άκρον αώτον της θεωρίας της εξέλιξης
    -ροδακινάκι, ο ζουμερούλης
    κ.ο.κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Α! και hold your horses με τον πληθυντικό, σε παρακαλώ.
    Εντάξει, δεν γεννήθηκα αυτόν τον αιώνα, αλλά το ίδιο και όσοι ξερουν την τετραγωνική ρίζα του 4 :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δε μπορω να ξερω την ηλικία,μιλάω έτσι κι αλλιως απο ιδιορρυθμία στον πληθυντικό,ακομη και σε μικρότερούς μου.
    Οκ,γενηθήτω το θέλημά σου Ευγένιε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή